Změnit jazyk:

Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol

Autor Jan Viktorin
Název organizace PED MU
Rok vydání 2019
Typ zprávy disertační práce
Anotace Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Výsledky výzkumu byly zpracovány do tabulek a grafů. Získaná data byla zpracována statistickou metodou pomocí bivariační analýzy.
Klíčová slova inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření, mentální retardace, mentální postižení, osobnost, žáci s lehkým mentálním postižením, vyučovací proces, hodnocení, základní škola, individuální podpora, poradenství, školské poradenské zařízení, školní poradenské pracoviště
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele info@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1593529909.pdf
Instituce PED MU
Možná souvislost Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů