Analýza podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol
| Autor | Jan Viktorin | 
| Název organizace | PED MU | 
| Rok vydání | 2019 | 
| Typ zprávy | disertační práce | 
| Anotace | Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají analýzou činností jednotlivých pracovníků školního poradenského pracoviště ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Výsledky výzkumu byly zpracovány do tabulek a grafů. Získaná data byla zpracována statistickou metodou pomocí bivariační analýzy. | 
| Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatření, mentální retardace, mentální postižení, osobnost, žáci s lehkým mentálním postižením, vyučovací proces, hodnocení, základní škola, individuální podpora, poradenství, školské poradenské zařízení, školní poradenské pracoviště | 
| Typ výzkumu | kvantitativní | 
| Datum zahájení | |
| Datum ukončení | |
| Obor | AM Pedagogika a školství | 
| Email na řešitele | info@ped.muni.cz | 
| Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM | 
| Zpráva ke stažení | 1593529909.pdf | 
| Instituce | PED MU | 
| Možná souvislost | Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti | 
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)


 
		