Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
| Autor | Jan Šťáva, Miroslav Janda, Gabriela Věchtová |
| Název organizace | Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno |
| Rok vydání | 2012 |
| Typ zprávy | studie |
| Anotace | Příspěvek se zabývá se problematikou přístupů učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v současné české legislativě. Uvádí zjištění, jaké přístupy a jaké metody uplatňují učitelé ve škole při práci s nadanými žáky. Výzkum se týká základních škol. |
| Klíčová slova | Nadaní žáci; základní školy; legislativa; přístup učitelů k nadaným žákům; vzdělávání |
| Typ výzkumu | jednorázový výzkum |
| Datum zahájení | 1. 1. 2012 |
| Datum ukončení | 31. 12. 2012 |
| Obor | AM Pedagogika a školství |
| Poznámka | Citace: ŠŤÁVA, Jan - JANDA, Miroslav - VĚCHTOVÁ, Gabriela. Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole. In Učíme nadané žáky. První vydání. Repronis Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2012. ISBN 978-80-7464-104-6, s. 38-46. 2012, Ostrava. |
| Email na řešitele | stava@ped.muni.cz |
| Dostupnost | dostupný u řešitele |
| Uložení zprávy | Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno, Poříčí 9/11, Brno 63000 |
| Instituce | Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno |
| Možná souvislost | Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí Jednotlivci používající internet při vzdělávání Účast dětí na předškolním vzdělávání Výdaje na školství Předčasné odchody ze vzdělávání |
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)