Změnit jazyk:

Rodina a nadaní žáci

Autor Jan Šťáva, Miroslav Janda, Gabriela Věchtová
Název organizace Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno
Rok vydání 2012
Typ zprávy studie
Anotace Rodina z hlediska průběhu socializačního procesu má zásadní význam, do jaké míry se jí daří vypořádat s funkcemi, které plní. Tak ve svém souhrnu zajišťuje mnoho činností – zabezpečuje své členy hmotně, pečuje o zdraví, výživu a kulturní návyky svých členů, vytváří specifické socializeční a výchovné prostředí pro děti, předává jim kulturní dědictví, vštěpuje jim morální postoje, ovlivňuje je, usměrňuje, chrání, podporuje, zajišťuj duchovní rozvoj vděláváním
Klíčová slova Rodina; socializace; vzdělání; nadané děti
Typ výzkumu jednorázový výzkum
Datum zahájení 1. 1. 2012
Datum ukončení 31. 12. 2012
Obor AM Pedagogika a školství
Poznámka Citace: JANDA, Miroslav - ŠŤÁVA, Jan - VĚCHTOVÁ, Gabriela. Rodina a nadaní žáci. In Učíme nadané žáky. První vydání. Repronis Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2012. ISBN 978-80-7464-104-6, s. 104-116. 2012.
Email na řešitele stava@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Uložení zprávy Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno, Poříčí 9/11, Brno 60300
Instituce Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita Brno
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů