Autor |
PhDr. Romana Jezberová, Ph.D. a kolektiv |
Název organizace |
Národní ústav pro vzdělávání |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
účelová publikace |
Anotace |
Publikace je metodickou příručkou určenou učitelům odborných škol vydanou v rámci projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání. Publikace obsahuje 32 příkladů vyzkoušených žákovských projektů různého typu: individuální i skupinové, předmětové – vztahující se k odborným nebo všeobecně vzdělávacím předmětům, nepředmětové, týkající se např. aplikace průřezových témat, výchovných a jiných školních aktivit. Projektové vyučování je výukovou metodou, která pomáhá učiteli vyučování zpestřit, zaujmout žáky a zprostředkovat jim radost z viditelných výsledků. Jde o výuku zorganizovanou tak, aby se žáci sami aktivně zapojovali do plánování učebních i pracovních činností. Tato výuka výrazně přispívá k osvojování klíčových kompetencí žáků. |
Klíčová slova |
Učitelé, odborné školy, žákovské projekty, průřezové témata, klíčové kompetence, projektové vyučování |
Typ výzkumu |
srovnávací výzkum
|
Datum zahájení |
1. 4. 2009 |
Datum ukončení |
31. 3. 2012 |
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
sekretariat@nuv.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1347010938.pdf |
Uložení zprávy |
Národní ústav pro vzdělávání, Weilova 1271/6, Praha 10 10200 |
Instituce |
Národní ústav pro vzdělávání |
Možná souvislost |
|