Změnit jazyk:

Žákovské projekty – cesta ke kompetencím

Autor PhDr. Romana Jezberová, Ph.D. a kolektiv
Název organizace Národní ústav pro vzdělávání
Rok vydání 2012
Typ zprávy účelová publikace
Anotace Publikace je metodickou příručkou určenou učitelům odborných škol vydanou v rámci projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání. Publikace obsahuje 32 příkladů vyzkoušených žákovských projektů různého typu: individuální i skupinové, předmětové – vztahující se k odborným nebo všeobecně vzdělávacím předmětům, nepředmětové, týkající se např. aplikace průřezových témat, výchovných a jiných školních aktivit. Projektové vyučování je výukovou metodou, která pomáhá učiteli vyučování zpestřit, zaujmout žáky a zprostředkovat jim radost z viditelných výsledků. Jde o výuku zorganizovanou tak, aby se žáci sami aktivně zapojovali do plánování učebních i pracovních činností. Tato výuka výrazně přispívá k osvojování klíčových kompetencí žáků.
Klíčová slova Učitelé, odborné školy, žákovské projekty, průřezové témata, klíčové kompetence, projektové vyučování
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení 1. 4. 2009
Datum ukončení 31. 3. 2012
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele sekretariat@nuv.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1347010938.pdf
Uložení zprávy Národní ústav pro vzdělávání, Weilova 1271/6, Praha 10 10200
Instituce Národní ústav pro vzdělávání
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů