Změnit jazyk:

Edukace žáků-imigrantů v Kanadě, inspirace pro naše školy

Autor Martina Vodičková
Název organizace Masarykova Univerzita
Rok vydání 2012
Typ zprávy studie
Anotace Článek je věnován systému a strategiím vzdělávání žáků cizinců, kteří jsou zařazeni v Kanadě do vzdělávacího systému. V Kanadě, USA či Austrálii, kde vidíme přístup národnostně heterogenních politik, bychom mohli čerpat inspiraci. V tomto textu přiblížíme konkrétně projekty a programy realizované v kanadském státě Ontario. Zároveň se pokusíme přiblížit i výukové metody, které jsou kanadskými učiteli s oblibou používány. Kanadská zkušenost v praxi ukázala, že pluralitní přístup podporující rasovou a etnickou harmonii a mezikulturní porozumění, odrazuje od nenávisti, diskriminace a násilí
Klíčová slova Vzdělávání, imigrant, Kanada, uprchlík, vzdělávací program
Typ výzkumu jednorázový výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele kurowski@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1371539532.pdf
Instituce Masarykova Univerzita
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů