Autor |
Mgr. Leoš Šebela |
Název organizace |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
výzkumná zpráva |
Anotace |
Výzkum se věnuje vlivu reklamy na sociálně negativní projevy chování a jednání dětí, zabývá se možným vlivem fenoménu reklamy jako nedílné součásti života člověka, zejména dítěte. Jedním z cílů výzkumu bylo zjištění vlivu různých typů reklamy na životní styl dětí mladšího školního věku a eventuální vznik sociálně patologických jevů. Zejména byl zaměřen na děti ve věku 13 – 15 let. Dílčími cíli bylo zjistit, který typ reklamy tyto děti nejvíce ovlivňuje, reklamy kterého média nejvíce ovlivňují děti, jaký obsah reklamy je nejvíce ovlivňuje, jaký je vliv reklamy na životní styl dětí. |
Klíčová slova |
dítě, chování, média, reklama, vliv |
Typ výzkumu |
kvalitativní , kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AN Psychologie |
Email na řešitele |
leos.sebela@uhk.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1414251089.pdf |
Instituce |
Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta |
Možná souvislost |
|