Změnit jazyk:

Reklama jako rizikový faktor vzniku sociálně negativních projevů chování a jednání u dětí ve věku 13 – 15 let

Autor Mgr. Leoš Šebela
Název organizace Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
Rok vydání 2012
Typ zprávy výzkumná zpráva
Anotace Výzkum se věnuje vlivu reklamy na sociálně negativní projevy chování a jednání dětí, zabývá se možným vlivem fenoménu reklamy jako nedílné součásti života člověka, zejména dítěte. Jedním z cílů výzkumu bylo zjištění vlivu různých typů reklamy na životní styl dětí mladšího školního věku a eventuální vznik sociálně patologických jevů. Zejména byl zaměřen na děti ve věku 13 – 15 let. Dílčími cíli bylo zjistit, který typ reklamy tyto děti nejvíce ovlivňuje, reklamy kterého média nejvíce ovlivňují děti, jaký obsah reklamy je nejvíce ovlivňuje, jaký je vliv reklamy na životní styl dětí.
Klíčová slova dítě, chování, média, reklama, vliv
Typ výzkumu kvalitativní , kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AN Psychologie
Email na řešitele leos.sebela@uhk.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1414251089.pdf
Instituce Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů