Změnit jazyk:

Socializace a vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

Autor Miroslava Pščolková
Název organizace Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Rok vydání 2013
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Bakalářská práce je zaměřena na žáky s narušenou komunikační schopností. Analyzuje možnosti vzdělávání a začlenění jedince do společnosti. Autorka se zamýšlí nad tím, jak tato vada vzniká a kdy je možno hovořit, že řeč u dítěte se odlišuje od normálu. Zvažuje genetické, výchovné, zdravotní i sociální vlivy. Ukazuje se, že není nic výjimečného, když děti před vstupem do školy nesprávně mluví. Autorka se dále pokusila shrnout některé teoretické poznatky i praktické zkušenosti pro rodiče, pedagogy, sociální pracovníky, logopedy, lékaře specialisty a všechny, kteří přijdou do styku s narušenou komunikační schopností. Cílem bakalářské práce je ukázat na možnosti pomoci těmto jedincům po stránce sociální, pedagogické i lidské.
Klíčová slova děti s vývojovými poruchami řeči, narušená komunikační schopnost, socializace, vzdělávání
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele dekanat@fhs.utb.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1458493795.pdf
Instituce Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů