Autor |
Zuzana Janošová |
Název organizace |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií |
Rok vydání |
2013 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Bakalářská práce má za úkol zjistit, jaké jsou postoje učitelů k nespolupracujícímu chování žáků. Teoretické část se věnuje vymezení základních pojmů, především pojmu postoje, který byl pro tuto práci klíčovým. V dalších kapitolách je charakterizováno nespolupracující chování a je rozdělené do dvou zásadních skupin. Následuje charakteristika vývoje osobnosti žáka druhého stupně základní školy a osobnosti učitele. Praktická část přináší výsledky výzkumu, který má za cíl zjistit postoje učitelů k nespolupracujícímu chování na druhém stupni základní školy. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že učitelé mají pozitivní vztah nejen ke škole, ale i k žákům. Ačkoliv někteří jsou si vědomi nevhodného systému vyučování a hodnocení a také nedostatků v osobě vyučujícího, přesto převažovali ti, kteří se domnívají, že chyba je především v osobnosti žáka, jejím vývoji a výchově. |
Klíčová slova |
dospívání, osobnost učitele, postoje |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
dekanat@fhs.utb.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1458494596.pdf |
Instituce |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií |
Možná souvislost |
|