Změnit jazyk:

Vliv epilepsie na vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami

Autor Bc. Kamila Žoudlíková
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Rok vydání 2013
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Teoretická část práce je tvořena třemi kapitolami. První kapitola obsahuje informace o epilepsii, konkrétně vymezuje definici, etiologii, diagnostiku, klasifikaci, léčbu epilepsie. Druhá kapitola charakterizuje souběžné postižení více vadami, mentální retardaci, mozkovou obrnu a další vybraná onemocnění. Třetí kapitola pojednává o vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami, legislativním opatření, systému vzdělávání, rámcových vzdělávacích programech a specifikách vzdělávání žáků s epilepsií. Praktickou část tvoří kazuistiky žáků se souběžným postižením více vadami se zdůrazněním potíží spojených s epilepsií. Tyto kazuistiky vychází z informací z osobní a školní dokumentace, z pozorování žáků a z informací od rodičů a třídních učitelů.
Klíčová slova epilepsie, léčba, souběžné postižení více vadami, vzdělávání,žák
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství, AQ Bezpečnost a ochrana zdraví
Email na řešitele ksteparova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1476795453.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů