| Autor |
Bc. Kateřina Kessnerová |
| Název organizace |
Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky |
| Rok vydání |
2012 |
| Typ zprávy |
bakalářská práce |
| Anotace |
Bakalářská práce zaměřená na základní umělecké vzdělávání se věnuje vnímání významu základních uměleckých škol jako výchovně-vzdělávací instituce. Teoretická část práce seznamuje s charakteristikou a fungováním základních uměleckých škol a objasňuje některé pojmy, které se v souvislosti s uměleckým vzděláváním vyskytují nejčastěji. Dále seznamuje s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní umělecké vzdělávání, školním vzdělávacím programem a jejich obsahem. V praktické části se autorka zaměřila na kvalitativní výzkum názorů a postojů pedagogů. Pomocí analýzy skupinových rozhovorů se pokusila zjistit jejich vnímání významu základních uměleckých škol a reformy základního uměleckého vzdělávání. |
| Klíčová slova |
nadání, osobnost učitele, osobnost žáka, tvořivost, základní umělecké vzdělávání |
| Typ výzkumu |
kvalitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AK Sport, aktivity volného času, AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele |
ksteparova@ped.muni.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1476796908.pdf |
| Instituce |
Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky |
| Možná souvislost |
|