Změnit jazyk:

Využití muzejní a galerijní edukace v procesu vzdělávání dětí

Autor Violeta Preissová
Název organizace Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Rok vydání 2015
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Obsahem a cílem bakalářské práce je podat informace o současném stavu nového fenoménu, který se stává stále rozšířenější, konkrétně muzejní a galerijní edukace. Cílem výzkumu je zmapovat zda a jakým způsobem využívají učitelé základních a základních uměleckých škol muzejní a galerijní edukaci a jaká je mezi učiteli informovanost. Jak hodnotí učitelé základních škol ve Zlíně muzejní a galerijní edukaci, zda vede k lepšímu osvojení znalostí probíraného tématu na základních a základních uměleckých školách, a tím pomáhá v celkovém rozvoji vzdělanostním. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, který byl předložen učitelům ZŠ a ZUŠ ve Zlíně. Výzkum zjišťuje, zda realizovaná muzejní a galerijní edukace má vliv na celkový rozvoj kulturních hodnot mezi žáky ZŠ a ZUŠ, zda a jakým způsobem přispívá k úspěchům v procesu dalšího poznávání a učení.
Klíčová slova galerijní edukace, kulturní hodnoty, muzejní edukace, školní věk, vzdělávací potenciál
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AL Umění, architektura, kulturní dědictví, AM Pedagogika a školství
Email na řešitele dekanat@fhs.utb.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1484751576.pdf
Instituce Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů