| Autor |
Michaela Málková |
| Název organizace |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky |
| Rok vydání |
2017 |
| Typ zprávy |
diplomová práce |
| Anotace |
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá problematikou zotavovacích akcí - legislativou, organizací, kvalifikací a kompetencemi pracovníků zotavovacích akcí. Dále je charakterizováno dítě s ADHD a popsány výchovné přístupy vhodné pro práci s dětmi s ADHD na zotavovacích akcích. Cílem empirické části je popsat zkušenosti pedagogů volného času s integrací dítěte s ADHD na zotavovacích akcích. Empirická část je rozdělena na dvě části. První část tvoří předvýzkum realizovaný formou dotazníkového šetření. Na výsledky šetření navazuje část druhá, založená na strukturovaných rozhovorech s vybranými pedagogy volného času. Otázky rozhovoru jsou zaměřeny na dosavadní praxi volnočasových pedagogů, podmínky integrace dítěte s ADHD na zotavovací akci, výchovné přístupy a přínosy integrace |
| Klíčová slova |
ADHD, integrace, letní tábor, pedagog volného času, zotavovací akce |
| Typ výzkumu |
kvantitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AK Sport, aktivity volného času, AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
| Email na řešitele |
timrova@tf.jcu.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1503663745.pdf |
| Instituce |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Teologická fakulta. Katedra pedagogiky |
| Možná souvislost |
Zotavovací (letní) akce (dle zákona)
|