Autor |
Petra Sobotková |
Název organizace |
Vysoká škola finanční a správní |
Rok vydání |
2015 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Tématem mé bakalářské práce jsou „Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež“. V této práci se zaměřím na to, jak děti a mládež vidí odborníci pohybující se v oblasti sociologie a psychologie. Dále také budu zkoumat, jak média působí na děti a jaký vliv mají na jejich vývoj. V aplikační části použiji šetření prostřednictvím dotazníku, které bude určeno dětem a mládeži a poté vyhodnotím informace, které jsem získala. |
Klíčová slova |
Děti a mládež, reklama, média, způsob komunikace, televize, zákon o vysílání |
Typ výzkumu |
jednorázový výzkum
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AH Ekonomie, AJ Písemnictví, mass-media, audiovize |
Email na řešitele |
vsfsis@fi.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný u řešitele |
Odkaz na zprávu |
https://is.vsfs.cz/th/dr0ep/ |
Uložení zprávy |
Ne |
Instituce |
Vysoká škola finanční a správní |
Možná souvislost |
|