Změnit jazyk:

Vybrané prvky osobního, rodinného a školního kontextu žáků, kteří kradou ve školním prostředí

Autor Bohdana Richterová
Název organizace Katedra sociální pedagogiky Pdf OU
Rok vydání 2018
Typ zprávy Článek ve sborníku
Anotace Příspěvek na základě výstupů regresivní analýzy ukazuje, jak páchání rizikových krádeží žáky ve školách v Moravskoslezském kraji závisí na vybraných prvcích osobního, rodinného a školního kontextu těchto žáků. Data byla sbírána v rámci kvantitativního šetření pomocí dotazníku od 377 žáků středních škol (ve 11-15 let) v Moravskoslezském kraji.
Klíčová slova krádeže ve škole, teorie delikvence, regresní analýza, rizikové chování, žák
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Poznámka Richterová, B. Vybrané prvky osobního, rodinného a školního kontextu žáků, kteří kradou ve školním prostředí. In: Transdisciplinarita v pedagogických vědách: Transdisciplinarita v pedagogických vědách 2018-09-12 Zlín. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. s. 69-71. ISBN 978-80-7454-755-3.
Email na řešitele info.pdf@osu.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Uložení zprávy KSP PdF OU, Fráni Šrámka 3, 709 00 Ostrava
Instituce Katedra sociální pedagogiky Pdf OU
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů