Analýza postojů rodičů romských dětí ke vzdělávání
Autor | Martin Kaleja |
Název organizace | PDF MU |
Rok vydání | 2010 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Cílem této práce je analyzovat postoje rodičů romských dětí ke vzdělávání, ke škole jako výchovně vzdělávací instituci, k učitelům, k funkci asistenta pedagoga, ke vzdělání jako hodnotě a k dalším vybraným aspektům vzdělávání. Stanovené výzkumné cíle mimo jiné vychází ze znalosti romologické problematiky vztahující se primárně k archetypální romské rodině a současné romské rodině v podmínkách České republiky. Cíle reflektují historické, kulturně-antropologické, etnologicko-společenské hledisko. Byl použit dotazník, který splňoval všechny potřebné metodologické náležitosti. |
Klíčová slova | analýza, asistent pedagoga, postoje rodiče, romský žák, škola, vzdělávání, učitel analysis, assistent of teacher, attitudes parents, Roma pupil, school, education, teacher |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1593523307.pdf |
Instituce | PDF MU |
Možná souvislost | Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí Jednotlivci používající internet při vzdělávání Účast dětí na předškolním vzdělávání Výdaje na školství Předčasné odchody ze vzdělávání |