Změnit jazyk:

Analýza postojů rodičů romských dětí ke vzdělávání

Autor Martin Kaleja
Název organizace PDF MU
Rok vydání 2010
Typ zprávy disertační práce
Anotace Cílem této práce je analyzovat postoje rodičů romských dětí ke vzdělávání, ke škole jako výchovně vzdělávací instituci, k učitelům, k funkci asistenta pedagoga, ke vzdělání jako hodnotě a k dalším vybraným aspektům vzdělávání. Stanovené výzkumné cíle mimo jiné vychází ze znalosti romologické problematiky vztahující se primárně k archetypální romské rodině a současné romské rodině v podmínkách České republiky. Cíle reflektují historické, kulturně-antropologické, etnologicko-společenské hledisko. Byl použit dotazník, který splňoval všechny potřebné metodologické náležitosti.
Klíčová slova analýza, asistent pedagoga, postoje rodiče, romský žák, škola, vzdělávání, učitel analysis, assistent of teacher, attitudes parents, Roma pupil, school, education, teacher
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele info@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1593523307.pdf
Instituce PDF MU
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů