Změnit jazyk:

Faktory ovlivňující profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Autor Ivana Márová
Název organizace PED MU
Rok vydání 2016
Typ zprávy disertační práce
Anotace Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v období přechodu mezí základní a střední školou. Záměrem výzkumného projektu I byla analýza podmínek předprofesní přípravy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí švédských škol. Hlavním cílem výzkumného projektu II byla analýza faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s důrazem na žáky se specifickými poruchami učení v prostředí českých základních škol. Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podmínek předprofesní přípravy a faktorů ovlivňujícího volbu navazujícího vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Klíčová slova Žák se speciálními vzdělávacími potřebami, Základní škola, Střední škola, Předprofesní příprava, Profesní orientace, Specifické poruchy učení
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele info@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Odkaz na zprávu https://is.muni.cz/th/wox1f/
Instituce PED MU
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů