Faktory ovlivňující profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autor | Ivana Márová |
Název organizace | PED MU |
Rok vydání | 2016 |
Typ zprávy | disertační práce |
Anotace | Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v období přechodu mezí základní a střední školou. Záměrem výzkumného projektu I byla analýza podmínek předprofesní přípravy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí švédských škol. Hlavním cílem výzkumného projektu II byla analýza faktorů ovlivňujících profesní orientaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s důrazem na žáky se specifickými poruchami učení v prostředí českých základních škol. Výzkumné projekty přinesly poznatky z oblasti podmínek předprofesní přípravy a faktorů ovlivňujícího volbu navazujícího vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
Klíčová slova | Žák se speciálními vzdělávacími potřebami, Základní škola, Střední škola, Předprofesní příprava, Profesní orientace, Specifické poruchy učení |
Typ výzkumu | kvalitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
Dostupnost | dostupný u řešitele |
Odkaz na zprávu | https://is.muni.cz/th/wox1f/ |
Instituce | PED MU |
Možná souvislost |