| Autor |
Marie Rychlíková |
| Název organizace |
PedF UK |
| Rok vydání |
2016 |
| Typ zprávy |
disertační práce |
| Anotace |
Předmětem disertační práce je problematika čtenářské gramotnosti u žáků s odlišným mateřským jazykem v primárním vzdělávání. Cílem práce je analýza a popis soudobého stavu čtenářské gramotnosti v kontextu inkluzivního vzdělávání u dětí s odlišným mateřským jazykem. Struktura práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a výzkumnou. Ve výzkumné části byly použity metody kvantitativního a také kvalitativního výzkumu. |
| Klíčová slova |
čtenářská gramotnost, počáteční čtenářská gramotnost, inkluze, stereotypy, žák s odlišným mateřským jazykem, úroveň čtenářské gramotnosti |
| Typ výzkumu |
kvalitativní , kvantitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele |
info@pedf.cuni.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1602794343.pdf |
| Instituce |
PedF UK |
| Možná souvislost |
Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
|