Autor |
Doc.PhDr. Ilona Gillernová, CSc |
Název organizace |
Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze |
Rok vydání |
2010 |
Typ zprávy |
výzkumná zpráva |
Anotace |
Výzkumný projekt měl charakter teoreticko aplikační studie, při níž byly využity postupy vycházející z kvantitativní i kvalitativní metodologie. Práce s dospívajícími ve středních školách byla realizována ve dvou etapách, které představovaly samostatné výzkumné úkoly. Jejich charakter však vzájemně úzce souvisel a první etapa představovala přirozený předstupeň realizace druhé části projektu. V první etapě výzkumného projektu byla využita metoda dotazování, jejímž záměrem bylo zmapovat motivaci ke studiu, atmosféru školy a edukační styly třídních učitelů. V druhé etapě probíhal akční výzkum v prostředí škol, resp. tříd prvních ročníků středních škol, do jejichž každodenní reality byl implementován sociálně psychologický výcvik |
Klíčová slova |
dospívání, střední školy, sociální dovednosti, sociálně psychologický výcvik |
Typ výzkumu |
kvalitativní , kvantitativní
|
Datum zahájení |
1. 1. 2009 |
Datum ukončení |
31. 10. 2010 |
Obor |
AN Psychologie |
Email na řešitele |
ilona.gillernova@ff.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný u řešitele |
Uložení zprávy |
Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze, Celetná 20, Praha 1 11642 |
Instituce |
Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze |
Možná souvislost |
|