Změnit jazyk:

Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škola a jeho ověření

Autor Doc.PhDr. Ilona Gillernová, CSc
Název organizace Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze
Rok vydání 2010
Typ zprávy výzkumná zpráva
Anotace Výzkumný projekt měl charakter teoreticko aplikační studie, při níž byly využity postupy vycházející z kvantitativní i kvalitativní metodologie. Práce s dospívajícími ve středních školách byla realizována ve dvou etapách, které představovaly samostatné výzkumné úkoly. Jejich charakter však vzájemně úzce souvisel a první etapa představovala přirozený předstupeň realizace druhé části projektu. V první etapě výzkumného projektu byla využita metoda dotazování, jejímž záměrem bylo zmapovat motivaci ke studiu, atmosféru školy a edukační styly třídních učitelů. V druhé etapě probíhal akční výzkum v prostředí škol, resp. tříd prvních ročníků středních škol, do jejichž každodenní reality byl implementován sociálně psychologický výcvik
Klíčová slova dospívání, střední školy, sociální dovednosti, sociálně psychologický výcvik
Typ výzkumu kvalitativní , kvantitativní
Datum zahájení 1. 1. 2009
Datum ukončení 31. 10. 2010
Obor AN Psychologie
Email na řešitele ilona.gillernova@ff.cuni.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Uložení zprávy Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze, Celetná 20, Praha 1 11642
Instituce Katedra psychologie, Karlova Univerzita v Praze
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů