Změnit jazyk:

Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy

Autor Doc.Mgr. Hana Cídlová, Dr.
Název organizace Pedagogická fakulta Masarykovy Univerzity Brno
Rok vydání 2013
Typ zprávy výzkumná zpráva
Anotace Hlavním cílem je na základě víceúrovňové analýzy dovedností v rovině zamýšleného, relizovaného a dosaženého kurikula navrhnout provázaný systém dovedností (vč. mezioborových) žáků, které by si měli osvojit v geografii, biologii a chemii na konci 5. a 9. ročníku základní školy a 4. ročníku gymnázií
Klíčová slova dovednosti, kurikulum-zamýšlené, dosažené, realizované; vzdělávání; biologie; geografie; chemie
Typ výzkumu kontinuální výzkum
Datum zahájení 1. 1. 2010
Datum ukončení 31. 12. 2013
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele cidlova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Uložení zprávy Pedagogická fakulta Masarykovy Univerzity Brno, Poříčí 9/11, Brno 60300
Instituce Pedagogická fakulta Masarykovy Univerzity Brno
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů