Změnit jazyk:

Vnímání chemie žáky druhého stupně základních škol

Autor Milan Kubiatko, Kateřina Švandová, Jiří Šibor, Jiří Škoda
Název organizace Pedagogická fakulta Masarykova Univerzita
Rok vydání 2012
Typ zprávy studie
Anotace V předkládané studii byl kromě vlivu genderu zjišťován i vliv ročníku, oblíbeného předmětu a celkový postoj žáků k chemii. Výzkumný vzorek byl tvořen 379 žáky druhého stupně z osmi českých základních škol. Poměr děvčat a chlapců byl přibližně vyrovnaný. Jako výzkumný nástroj byl použít dotazník obsahující 25 škálovaných položek Likertova typu. Použitím faktorové analýzy byly položky rozděleny do 4 dimenzí: Zájem o chemii, význam chemie, budoucí život a chemie, chemické experimenty
Klíčová slova postoje k chemii; dotazníkové šetření; druhý stupeň základních škol
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení 1. 1. 2012
Datum ukončení 31. 12. 2012
Obor AM Pedagogika a školství
Poznámka Citace: KUBIATKO, Milan - ŠVANDOVÁ, Kateřina - ŠIBOR, Jiří - SKODA, Jiří. Vnímání chemie žáky druhého stupně základních škol. Pedagogická orientace. ISSN 1211-4669, 2012, vol. 22, no. 1, s. 82-96.
Email na řešitele kubiatko@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný u řešitele
Uložení zprávy Pedagogická fakulta Masarykova Univerzita, Poříčí 9/11, Brno 60300
Instituce Pedagogická fakulta Masarykova Univerzita
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů