Změnit jazyk:

Komunikační kompetence žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené

Autor PhDr. Lenka Hricová
Název organizace Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita
Rok vydání 2011
Typ zprávy disertační práce
Anotace Disertační práce se zabývá problematikou komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v německé spolkové zemi Baden-Württemberg. Zaměřuje se na analýzu komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku a učitelů na 1. stupni těchto základních škol. Práce je členěna do šesti kapitol, z nichž první obsahuje teoretická východiska problematiky surdopedie, druhá se podrobně zabývá komunikací osob se sluchovým postižením, kapitola třetí a čtvrtá se věnují vzdělávání dětí a žáků se sluchovým postižením v České republice a v Německu, a poslední dvě kapitoly se zabývají samotným výzkumem – analýzou stavu komunikačních kompetencí žáků a učitelů na základních školách pro sluchově postižené.
Klíčová slova Komunikace; komunikační kompetence; komunikační formy osob se sluchovým postižením; vizuálně motorické komunikační formy; komunikační přístupy ke vzdělávání jedinců se sluchovým postižením; základní školy pro sluchově postižené
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení 1. 1. 2008
Datum ukončení 1. 1. 2011
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele vitkova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1336567634.pdf
Odkaz na zprávu http://www.is.muni.cz
Uložení zprávy Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita, Joštova 9/11, Brno 60300
Instituce Pedagogická fakulta, Masarykova Univerzita
Web instituce http://www.is.muni.cz
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů