Autor |
Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. |
Název organizace |
Masarykova Univerzita Brno, Pedagogická fakulta |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
studie |
Anotace |
Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základě zjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj. |
Klíčová slova |
Škola, učitel, žák, hodnocení, sebehodnocení |
Typ výzkumu |
srovnávací výzkum
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Poznámka |
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 23-34, 12 s. ISBN 978-80-210-5876-7. |
Email na řešitele |
kratochvilova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1373869140.pdf |
Instituce |
Masarykova Univerzita Brno, Pedagogická fakulta |
Web instituce |
www.ped.muni.cz |
Možná souvislost |
|