Změnit jazyk:

Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy

Autor Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Název organizace Masarykova Univerzita Brno, Pedagogická fakulta
Rok vydání 2012
Typ zprávy studie
Anotace Současné trendy ve vzdělávání poukazují stále více na význam zapojení žáků do hodnocení jejich výsledků. Z výsledků výzkumného šetření (2012) realizovaného na našem pracovišti však vyplývá, že sebehodnocení je na prvním stupni ZŠ podceňováno. Na základě zjištěných výsledků výzkumného šetření, reflexe práce se sebehodnocením žáků a teoretických východisek představujeme model hodnocení, v němž má sebehodnocení žáků značný význam pro jeho seberozvoj.
Klíčová slova Škola, učitel, žák, hodnocení, sebehodnocení
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Poznámka KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Sebehodnocení žáka a hodnocení učitele - dva úzce spjaté procesy. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 23-34, 12 s. ISBN 978-80-210-5876-7.
Email na řešitele kratochvilova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1373869140.pdf
Instituce Masarykova Univerzita Brno, Pedagogická fakulta
Web instituce www.ped.muni.cz
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů