Pedagogická práce s nadanými dětmi z pohledu plzeňských mateřských škol
Autor | Barbora Janoušková |
Název organizace | Západočeská Univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky |
Rok vydání | 2013 |
Typ zprávy | bakalářská práce |
Anotace | Autorka si zvolila téma své práce na základě náslechové praxe, kterou absolvovala v jedné z mateřských škol, kde se setkala s potencionálně nadanými dětmi, které ve třídě mezi běžnými žáky vyčnívali. Jednotlivé teoretické kapitoly se věnují definici a různým druhům nadání, rozpoznávání nadání u dětí a také jejich vzdělávání. Praktická část je zaměřena na problém práce s nadanými dětmi. Jako metoda výzkumu byl zvolen dotazník pro pedagogy plzeňských mateřských škol zaměřený na problémy, které mohou nastat při vzdělávání nadaných dětí a jak tyto problémy řešit. Jako druhá metoda byl vybrán polostrukturovaný rozhovor. Závěry těchto výzkumů jsou prezentovány v této práci u jednotlivých grafů. |
Klíčová slova | dítě, mateřská škola, metoda, nadání, vzdělávání |
Typ výzkumu | jednorázový výzkum |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | zavitkov@kpg.zcu.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1403866487.pdf |
Instituce | Západočeská Univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky |
Možná souvislost | Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí Jednotlivci používající internet při vzdělávání Účast dětí na předškolním vzdělávání Výdaje na školství Předčasné odchody ze vzdělávání |