Změnit jazyk:

Třídní schůzky (způsob komunikace školy a rodičů)

Autor Jana Říhová
Název organizace Masarykova Univerzita v Brně, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky
Rok vydání 2009
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou rodiče, děti a učitelé v Českém prostředí spokojeni s tradičním modelem třídních schůzek, protože model těchto schůzek zůstává ve většině případů stejný, jako byl před mnoha lety. Autorka srovnává tato setkání v České Republice a ve Velké Británii, jelikož tam nějaký čas působila. Poslední dobou se dostává do popředí téma komunikace mezi školou a rodinou, neboť škola přestává být pouze místem realizace výchovně-vzdělávacího procesu. První část práce pojednává o pedagogické komunikaci, obecně o její efektivitě, zásadách a způsobech. Shrnuje současnou situaci a způsob pořádání třídních schůzek nejen v České Republice, ale také ve Velké Británii. Ve druhé části jsou popsány metody pozorování a rozhovoru na vybraných základních školách, výsledky jednotlivých rozhovorů s žáky, učiteli a rodiči, včetně jejich shrnutí.
Klíčová slova děti, komunikace, rodiče, škola, třídní schůzky, učitelé
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele pedagogika@phil.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1405763737.pdf
Instituce Masarykova Univerzita v Brně, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky
Možná souvislost Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci
Počet dětí a mladých lidí
Předpokládané počty dětí a mladých lidí
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů