Změnit jazyk:

Pojetí nekázně z pohledu budoucích absolventů PdF a učitelů s praxí

Autor Bc. Lucie Rohrerová
Název organizace Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta
Rok vydání 2010
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Tématem diplomové práce bylo porovnání stavu kázně na základních školách z pohledu učitelů s praxí a budoucích absolventů pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Teoretická část se zaměřila na porovnání kázně v kontextu historie a současnosti. Dále se věnuje kázni ve vztahu s výchovou a hodnotovou orientací. Dále jsou vymezeny základní pojmy týkající se daného tématu. Jedna z kapitol se zabývá, jakým způsobem lze řešit kázeňské přestupky. Praktická část zjišťuje stav kázně na základních školách. Pro výzkum tohoto stavu na našich školách byly zvoleny dvě skupiny respondentů. První skupinu tvořili učitelé, kteří v praxi působí již několik let a druhou skupinu tvořili budoucí absolventi pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Z provedeného výzkumu bylo zjištěno, že podle názoru většiny respondentů je kázeň na našich školách spíše špatná. Tato odpověď převládala u obou skupin dotazovaných respondentů.
Klíčová slova absolvent, kázeň, praxe, učitel, základní škola, žák
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele info@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1408705147.pdf
Instituce Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta
Možná souvislost Mládež v evidenci Úřadu práce ČR
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů