Autor |
Denisa Broumová |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd |
Rok vydání |
2011 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Práce je rozdělená na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována obecnému popisu a rozdělení motivace. Dále obsahuje charakteristiku dětí, o kterých tato práce je, což znamená děti středního školního věku a samotné školní motivace i způsoby, jak lze konkrétně žáky daného věku ve škole motivovat. Je zde i srovnání dvou skupin žáků, kterým je tato práce věnována a to žákům osmiletých gymnázií a běžných základních škol. Praktická část se věnuje výzkumu, konkrétně srovnání toho, zda se liší motivace k učení u žáků osmých tříd základních škol a studentů tercií osmiletých gymnázií. Výsledky výzkumu ukazují, že samotná motivace k učení se u žáků a studentů liší. Žáci osmých tříd základních škol více upřednostňovali výroky týkající se vnější motivace k učení a studenti tercií se spíše shodovali s výroky vnitřní motivace. |
Klíčová slova |
motivace, osmileté gymnázium, učení, základní škola, žák |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
pedagogika@phil.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1408705419.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd |
Možná souvislost |
|