Změnit jazyk:

Alternativní vyučovací metody matematiky na základní škole

Autor Andrea Beranová
Název organizace MASARYKOVA UNIVERZITA V BRNĚ, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, Katedra pedagogiky
Rok vydání 2012
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje pojmu alternativní vyučovací metoda a její definici. Najdeme zde historii alternativních vyučovacích metod, kdy se poprvé vyučovalo pomocí alternativní vyučovací metody a kdo se o její použití zasloužil. Dále práce objasňuje klasifikaci alternativních vyučovacích metod, věnuje se jejich významu a podrobně charakterizuje jednotlivé typy těchto vyučovacích metod. Praktická část práce je zaměřena na zjištění stavu využívání alternativních vyučovacích metod matematiky na základní škole v malém městě v okrese Šumperk - zda se již tyto metody výuky dostaly i sem a v jakém měřítku jsou využívány.
Klíčová slova alternativní vyučovací metoda, klasická vyučovací metoda, vyučovací metoda, vyučování, základní škola
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele jumbo@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1411385788.pdf
Instituce MASARYKOVA UNIVERZITA V BRNĚ, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, Katedra pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů