Autor |
Bc. Olga Šimáková |
Název organizace |
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Rok vydání |
2014 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Cílem práce je zjistit důvody, které vedou rodiče pro volbu běžné školy nebo pro volbu školy zvláště zřízené pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola se zabývá vymezením pojmu progresívního svalového onemocnění. Druhá kapitola se zabývá speciálními vzdělávacími potřebami a možnostmi podpory při výchovně-vzdělávacím procesu, popisuje školské zákony a školská zařízení pro děti s tělesným postižením u nás. Třetí kapitola charakterizuje rodinu jako rozhodujícího činitele při volbě školy a vymezuje faktory ovlivňující volbu rodičů. Čtvrtá kapitola se věnuje samotnému výzkumnému šetření. Jeho cílem je zjistit, jaké faktory a do jaké míry ovlivňují rodiče při rozhodování o budoucím vzdělávání. |
Klíčová slova |
progresívní svalové onemocnění, rodina dítěte s postižením hybnosti, rozhodující faktory, speciální vzdělávací potřeby, vzdělávací možnosti |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
ivana.hubalova@pedf.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1416933059.pdf |
Instituce |
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky |
Možná souvislost |
|