Změnit jazyk:

Metody osobního rozvoje žáků na prvním stupni základní školy

Autor Eva Elicharová
Název organizace Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Rok vydání 2012
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Cílem diplomové práce je zpracovat druhý díl metodické příručky námětů pro učitele, kteří vyučují žáky 1. až 3. stupně Základních, mateřských a praktických škol předmět Praktické vyučování. Autorka tak navazuje na svojí práci z roku 2000, kdy zpracovala metodickou příručku pro pracovní vyučování žáků 4. až 6. ročníku zvláštních škol: Dílenské práce – náměty pro učitele. Zaměřuje se na problematiku vlivu pracovní výchovy na osobnostní rozvoj žáků prvního stupně Základní školy. Ministerstvo školství a někteří ředitelé škol v současné době tento typ vzdělávání ruší, což autorka na základě své dlouholeté zkušenosti pokládá za zásadní chybu. Prostřednictvím této práce chce alespoň částečně na tento problém upozornit a svou metodickou příručkou pomoci svým kolegyním a kolegům změnit pohled a přístup k předmětu Praktické vyučování. Přes svou zdánlivou jednoduchost a nedůležitost je pro celostní rozvoj žáků nepostradatelný.
Klíčová slova : osobní rozvoj, pracovní výchova, příručka, škola, žák
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele vosahlik@fpe.zcu.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1428495717.pdf
Instituce Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů