Autor |
Katrin Laubensteinová |
Název organizace |
Univerzita Karlova v Praze, Evangelická teologická fakulta |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Autorka se ve své práci se zabývá výskytem záškoláctví na druhém stupni základní školy, kde často k záškoláctví dochází poprvé. Cílem práce je souhrnně popsat jev záškoláctví, jeho příčiny, průběh a možnou intervenci za pomoci odborné literatury. Jednotlivé kapitoly se podrobně věnují definici a klasifikaci záškoláctví, jeho průběhu a zejména příčinám. Následuje výčet institucí poskytující vhodnou intervenci a také pohled do zahraničí, konkrétně Německa, na tamější způsoby řešení záškoláctví. V závěru práce jsou uvedeny dvě kazuistiky záškoláků, které mají demonstrovat teoretické poznatky uvedené v předcházejících částech. |
Klíčová slova |
asociální chování způsobené záškoláctvím, intervence při záškoláctví, průběh záškoláctví, příčiny záškoláctví, záškoláctví |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
studijni@etf.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1432570686.pdf |
Instituce |
Univerzita Karlova v Praze, Evangelická teologická fakulta |
Možná souvislost |
|