Změnit jazyk:

Metodika pro pedagogy - Jak pracovat s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami

Autor PhDr. Kateřina Fořtová
Název organizace Základní škola Kunratice, Praha 4
Rok vydání 2013
Typ zprávy sborník
Anotace Tato příručka přináší přehled o jednotlivých skupinách dětí se speciálními potřebami. Obsahuje tyto kapitoly: Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami (legislativní rámec), Obecná doporučení pro pedagogy pro práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, Třístupňový model péče o žáky, Tvorba individuálního vzdělávacího plánu, Specifické vývojové poruchy učení a chování, Poruchy autistického spektra, Nadané děti, Jak pracovat s třídním kolektivem, Komunikace s rodiči (dětí se speciálními vzdělávacími potřebami). Přibližuje jednotlivé skupiny těchto dětí a přináší doporučení pro práci s těmito dětmi.
Klíčová slova děti se speciálními vzdělávacími potřebami, doporučení, komunikace, pedagog, žák
Typ výzkumu jednorázový výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství, AN Psychologie
Email na řešitele katerina.fortova@zskunratice.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1434887210.pdf
Instituce Základní škola Kunratice, Praha 4
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů