Autor |
PhDr. Kateřina Fořtová |
Název organizace |
Základní škola Kunratice, Praha 4 |
Rok vydání |
2013 |
Typ zprávy |
sborník |
Anotace |
Tato příručka přináší přehled o jednotlivých skupinách dětí se speciálními potřebami. Obsahuje tyto kapitoly: Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami (legislativní rámec), Obecná doporučení pro pedagogy pro práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, Třístupňový model péče o žáky, Tvorba individuálního vzdělávacího plánu, Specifické vývojové poruchy učení a chování, Poruchy autistického spektra, Nadané děti, Jak pracovat s třídním kolektivem, Komunikace s rodiči (dětí se speciálními vzdělávacími potřebami). Přibližuje jednotlivé skupiny těchto dětí a přináší doporučení pro práci s těmito dětmi. |
Klíčová slova |
děti se speciálními vzdělávacími potřebami, doporučení, komunikace, pedagog, žák |
Typ výzkumu |
jednorázový výzkum
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
katerina.fortova@zskunratice.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1434887210.pdf |
Instituce |
Základní škola Kunratice, Praha 4 |
Možná souvislost |
|