Autor |
Bc. Věra Tunková |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra didaktických technologií |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Ve své diplomové práci se autorka zabývá problematikou kázeňských přestupků a chování žáků na středních školách. Cílem diplomové práce je nastínit, jaké anormální chování a nekázeň se u žáků středních škol nejčastěji vyskytuje a jaký podíl má na chování žáků rodina a vrstevníci. Cílem také bylo zjistit, jaké jsou názory učitelů, kteří působí na daných školách, na chování a nekázeň žáků těchto škol. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, je zde popsána problematika kázně z pohledu teorie. Práce nastiňuje některé úhly pohledu na danou problematiku a zabývá se příčinami nekázně a školního neprospěchu. Praktická výzkumná část se zabývá pohledem žáků i učitelů středních škol na chování žáků na konkrétních školách. Zachycuje výsledky výzkumu a porovnání názorů žáků a učitelů na daných školách. Z provedeného výzkumu vyplývá, že záškoláctví podle názoru učitelů středních škol patří mezi nejčastější projevy žáků na těchto středních školách. |
Klíčová slova |
chování žáka, kázeň, nekázeň, rodina, učitel, výchova, žák |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AN Psychologie |
Email na řešitele |
honigova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1455714613.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra didaktických technologií |
Možná souvislost |
Počet dětí a mladých lidí v zařízeních ústavní a ochranné výchovy
|