Změnit jazyk:

3) Škola v 21. století, proměna funkcí školy

Autor Ivana Sýkorová
Název organizace Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně – humanitní a pedagogická
Rok vydání 2012
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Cílem této bakalářské práce je analyzovat společenské a ekonomické podmínky fungování školy v 21. století a proměnu funkcí školy. V první části se práce věnuje definicím funkcí školy a jejich rozdělení. Pro další potřeby této práce jsou vybrány především funkce vzdělávací a kvalifikační. Dále je v práci věnován prostor vývoji školy od historie až do 21. století a společenským změnám ovlivňujícím fungování školství. Pozornost se věnuje také současné vzdělávací soustavě České republiky, strategickým dokumentům a postavení českého školství v celosvětovém měřítku. V závěru je nastíněn možný budoucí vývoj školy a shrnutí zjištěných poznatků.
Klíčová slova funkce školy, kvalifikační funkce, školství, vzdělávání, vzdělávací funkce
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AH Ekonomie, AM Pedagogika a školství
Email na řešitele romana.kruskova@tul.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1468841339.pdf
Instituce Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně – humanitní a pedagogická
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů