Autor |
Vendula Krylová |
Název organizace |
Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Hlavním záměrem této práce je poskytnout náhled do spektra motivů, které ovlivňují matky při volbě lesní mateřské školy jakožto předškolního zařízení pro dítě. Teoretická část se kromě popisu samotných lesních mateřských škol zaměřuje na konkrétní pedagogické koncepce, které jsou či mohou být pro lesní školky inspirativní. Empirická část se pak věnuje analýze dat získaných z rozhovorů s matkami, které lesní školku pro dítě zvolily. Ve výsledku jsou shrnuty nejvýznamnější faktory volby. Cílem práce je také poskytnout lidem působícím při lesních mateřských školách či budoucím zakladatelům těchto zařízení materiál k úvahám nad posláním zařízení ve shodě s očekáváními rodičů. |
Klíčová slova |
alternativní školy, ekoškolky, motivace, lesní mateřská škola |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství, AO Sociologie, demografie |
Email na řešitele |
ksteparova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1474297127.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky |
Možná souvislost |
|