Změnit jazyk:

Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole

Autor Jitka Houšková
Název organizace Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra německého jazyka
Rok vydání 2015
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole. Práce obsahuje dvě části-teoretickou a praktickou. Ve spekulativní části se nacházejí informace o vzdělávání v malotřídní škole, vstupu dítěte do školy, o metodách ve výuce čtení a psaní, o aktivizujících prvcích ve výuce a o metodách práce v malotřídní škole. Do praktické části autorka začlenila výzkumný průzkum týkající se využití aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole. Pro testování použila dotazníkovou metodu. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v malotřídních školách.
Klíčová slova aktivizující prvky, čtení, malotřídní škola, psaní, vzdělávání
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele ichavik@knj.zcu.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1475066395.pdf
Instituce Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra německého jazyka
Možná souvislost Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí
Jednotlivci používající internet při vzdělávání
Účast dětí na předškolním vzdělávání
Výdaje na školství
Předčasné odchody ze vzdělávání
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů