Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole
Autor | Jitka Houšková |
Název organizace | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra německého jazyka |
Rok vydání | 2015 |
Typ zprávy | diplomová práce |
Anotace | Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole. Práce obsahuje dvě části-teoretickou a praktickou. Ve spekulativní části se nacházejí informace o vzdělávání v malotřídní škole, vstupu dítěte do školy, o metodách ve výuce čtení a psaní, o aktivizujících prvcích ve výuce a o metodách práce v malotřídní škole. Do praktické části autorka začlenila výzkumný průzkum týkající se využití aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v malotřídní škole. Pro testování použila dotazníkovou metodu. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v malotřídních školách. |
Klíčová slova | aktivizující prvky, čtení, malotřídní škola, psaní, vzdělávání |
Typ výzkumu | kvantitativní |
Datum zahájení | |
Datum ukončení | |
Obor | AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele | ichavik@knj.zcu.cz |
Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení | 1475066395.pdf |
Instituce | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra německého jazyka |
Možná souvislost | Předškolní vzdělávání - počet škol, tříd, dětí Jednotlivci používající internet při vzdělávání Účast dětí na předškolním vzdělávání Výdaje na školství Předčasné odchody ze vzdělávání |