Autor |
Kateřina Žákovská |
Název organizace |
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
V teoretické části bude pomocí odborné literatury vymezen pojem hodnocení a budou představeny různé typy, funkce a možné formy hodnocení. Větší úsek teoretické části práce se bude zabývat závěrečným slovním hodnocení, které je od roku 2005 novým školským zákonem stavěno na stejnou úroveň jako hodnocení v podobě pětistupňové škály tzv. klasifikace. V práci budou shrnuty přednosti a úskalí spojená s tímto způsobem hodnocení. Budeme se zabývat také sběrem dostatečného množství materiálů pro závěrečné slovní hodnocení. Představíme různé strategie, které učitel může využít pro získání podkladů. Následně dojde k porovnání závěrečného slovního hodnocení s tradičním způsobem hodnocení. Představena bude i podoba závěrečného hodnocení realizovaná ve Velké Británii a Německu se stručnou zmínkou o praxi v dalších zemích Evropské unie. Ve výzkumné části bude zkoumán způsob realizace závěrečného slovního hodnocení v praxi ZŠ. |
Klíčová slova |
hodnocení, inovativní přístupy, primární škola, slovní hodnocení, škola, učitelé, žáci |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
jana.hovorkova@pedf.cuni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1482251679.pdf |
Instituce |
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky |
Možná souvislost |
Celkové počty žáků a studentů
|