| Autor |
Michaela Mervartová |
| Název organizace |
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd |
| Rok vydání |
2013 |
| Typ zprávy |
diplomová práce |
| Anotace |
Tématem bakalářské práce jsou Postoje rodičů žáků základní školy k domácím úkolům. Práce je rozdělena na tři části. V první z nich se autorka věnuje vymezení teorie, která je potřebná k lepšímu porozumění danému tématu. Popisuje zde, co je domácí úkol a jaké jsou jeho funkce. Následně se v této části věnuje rodičovské pomoci s domácími úkoly (tedy vztahy mezi rodinou a školou, názorům rodičů na domácí úkoly a rolím rodičů při plnění domácích úkolů jejich dětmi). Teorie je klíčovou v následné analýze získaných dat o postojích rodičů k domácím úkolům. Druhá část práce je zaměřena na popis metodologie kvantitativního výzkumu a poslední část práce obsahuje analýzu získaných dat. Autorka zde popisuje, jaké názory mají rodiče na to, co je domácí úkol a ukazuje, jak se liší jejich představa o pomoci dětem s domácími úkoly. Také uvádí názory rodičů na funkce domácích úkolů a jejich kompetentnost dětem s nimi pomáhat. |
| Klíčová slova |
domácí úkol, funkce domácích úkolů, postoje rodičů k domácím úkolům, vztah školy a rodiny, základní škola |
| Typ výzkumu |
kvantitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele |
pedagogika@phil.muni.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1484751292.pdf |
| Instituce |
Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd |
| Možná souvislost |
|