Změnit jazyk:

Názory pedagogů Férové základní školy na inkluzivní vzdělávání a na spolupráci s asistenty pedagogů

Autor Bc. Monika Šponerová
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky
Rok vydání 2016
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Cílem této diplomové práce je zjistit a analyzovat názory pedagogů jedné základní školy nacházející se v Jihomoravském kraji na inkluzivní vzdělávání a na jejich spolupráci s asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze dvou částí – teoretické a empirické. První část je věnována zpracování teoretických informací týkajících se školské legislativy a rovněž účastníkům inkluzivního vzdělávání. Druhá část je zaměřena na kvalitativní výzkum, který je veden formou rozhovorů s pedagogy dané školy. Výzkum, který proběhl za pomocí rozhovorů, přinesl informace o názorech pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Také informace o tom, jak konkrétně vypadá jejich spolupráce s asistenty pedagogů. V závěru této části budou shrnuty výsledky výzkumného šetření doplněná o doporučení.
Klíčová slova asistent pedagoga, inkluze, inkluzivní vzdělávání, integrace, speciální vzdělávací potřeby, učitel
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele kudelova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1493130657.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky
Možná souvislost Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů