Autor |
Bc. Monika Šponerová |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Cílem této diplomové práce je zjistit a analyzovat názory pedagogů jedné základní školy nacházející se v Jihomoravském kraji na inkluzivní vzdělávání a na jejich spolupráci s asistenty pedagoga. Diplomová práce se skládá ze dvou částí – teoretické a empirické. První část je věnována zpracování teoretických informací týkajících se školské legislativy a rovněž účastníkům inkluzivního vzdělávání. Druhá část je zaměřena na kvalitativní výzkum, který je veden formou rozhovorů s pedagogy dané školy. Výzkum, který proběhl za pomocí rozhovorů, přinesl informace o názorech pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Také informace o tom, jak konkrétně vypadá jejich spolupráce s asistenty pedagogů. V závěru této části budou shrnuty výsledky výzkumného šetření doplněná o doporučení. |
Klíčová slova |
asistent pedagoga, inkluze, inkluzivní vzdělávání, integrace, speciální vzdělávací potřeby, učitel |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
kudelova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1493130657.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky |
Možná souvislost |
Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti
|