Změnit jazyk:

Výskyt narušené komunikační schopnosti u žáků při nástupu do základní školy

Autor Michaela Řezaninová
Název organizace Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Rok vydání 2016
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Diplomová práce se zaměřuje na problematiku týkající se zahájení povinné školní docházky dětmi s narušenou komunikační schopností. Text práce je rozčleněn do čtyř kapitol. První tři jsou teoretického zaměření a vychází ze současné odborné literatury. Tyto kapitoly se staly podkladem pro čtvrtou část práce, která je věnována empirickému výzkumu kvantitativního charakteru. Cílem výzkumu bylo zjistit rozsah výskytu narušené komunikační schopnosti u dětí 1. tříd na vybraných základních školách. Šetření se zúčastnilo 36 vyučujících 1. tříd, v jejichž třídách je dohromady 586 dětí. Výsledky šetření byly analyzovány, zpracovány do grafů a tabulek a následně vyhodnoceny.
Klíčová slova narušené komunikační schopnosti, povinná školní docházka, škola, žák
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele vitkova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1495625817.pdf
Instituce Masarykova univerzita v Brně, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů