Změnit jazyk:

Výuka českého jazyka na praktické škole

Autor Bc. Hana Hanáčková
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Rok vydání 2016
Typ zprávy diplomová práce
Anotace V diplomové práci se autorka zabývá výukou českého jazyka a jazykové komunikace v edukačním procesu na Praktické škole dvouleté. Teoretická část obsahuje charakteristiku podstaty mentálního postižení, specifika osob s mentálním postižením, možnosti jejich edukace, legislativní opatření, poradenské služby a profesní poradenství. Tato část ukazuje rovněž význam didaktických zásad ve speciálním školství a představuje vyučovací metody čtení pro žáky s mentálním postižením. Ve výzkumné části diplomové práce se autorka zaměřuje na výuku českého jazyka a jazykovou komunikaci na praktické škole. Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvořit výukový materiál a pracovní listy pro uvedený předmět. Dílčím cílem diplomové práce bylo prověřit zpracovaný materiál v praxi a posoudit efektivitu jeho využití.
Klíčová slova český jazyk, mentální postižení, praktická škola, speciální školství, výukový materiál
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele vitkova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1498048724.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů