Autor |
Bc. Klára Ženíšková, DiS. |
Název organizace |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie |
Rok vydání |
2017 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Cílem práce je zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ. V teoretické části práce bude charakterizováno školní hodnocení, typy, formy a metody hodnocení v souvislosti s možnostmi jejich využití v rámci hodnocení při výuce českého jazyka na druhém stupni základní školy. V empirické části práce je provedena případová studie zaměřená na zkoumání toho, jakým způsobem učitelé druhého stupně základní školy hodnotí žáky při výuce českého jazyka a s jakými problémy se při hodnocení setkávají. Je využita metoda dotazníku pro žáky, metoda pozorování vyučovacího procesu a provedeny rozhovory s učiteli. |
Klíčová slova |
český jazyk a literatura, formy hodnocení, motivace, školní hodnocení, výuka |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
evamich@pf.jcu.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1498050752.pdf |
Instituce |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie |
Možná souvislost |
|