Změnit jazyk:

Hodnocení žáků při výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy

Autor Bc. Klára Ženíšková, DiS.
Název organizace Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie
Rok vydání 2017
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Cílem práce je zjištění používaných a preferovaných metod a forem hodnocení učiteli českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ. V teoretické části práce bude charakterizováno školní hodnocení, typy, formy a metody hodnocení v souvislosti s možnostmi jejich využití v rámci hodnocení při výuce českého jazyka na druhém stupni základní školy. V empirické části práce je provedena případová studie zaměřená na zkoumání toho, jakým způsobem učitelé druhého stupně základní školy hodnotí žáky při výuce českého jazyka a s jakými problémy se při hodnocení setkávají. Je využita metoda dotazníku pro žáky, metoda pozorování vyučovacího procesu a provedeny rozhovory s učiteli.
Klíčová slova český jazyk a literatura, formy hodnocení, motivace, školní hodnocení, výuka
Typ výzkumu kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele evamich@pf.jcu.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1498050752.pdf
Instituce Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky a psychologie
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů