Změnit jazyk:

Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti

Autor Lenka Cirhanová
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky
Rok vydání 2016
Typ zprávy bakalářská práce
Anotace Bakalářská práce se zabývá peer aktivitami ve školním prostředí jako prostředkem pro podporu vnímané vlastní účinnosti u dětí školního věku. První kapitola teoretické části je věnována vývojové psychologii dětí mladšího a staršího školního věku, další dvě kapitoly vymezují pojmový základ v oblasti vnímané vlastní účinnosti a peer aktivit. Výzkumná část je zaměřena na analýzu rozhovorů s učiteli základních škol, jejichž prostřednictvím jsem zjišťovala, zda a jak jsou na druhém stupni základních škol využívány peer aktivity.
Klíčová slova peer aktivity, škola, školní věk, vrstevník, základní škola
Typ výzkumu kvalitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele ksteparova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1513095546.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra sociální pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů