Autor |
Bc. Jiří Valášek |
Název organizace |
Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy |
Rok vydání |
2013 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Magisterská diplomová práce se zabývá problematikou trestání ve škole z pohledu pedagogů i žáků. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů spojených se samotným vyučováním a případnými problémy, které ho provázejí. Rozsáhlá kapitola se významně věnuje jak kázni, tak nekázni a způsobům jejího diagnostikování. Je zde charakterizováno i trestání ve školství, důsledky užívání trestů a legislativní pohled na ně. Empirická část práce se věnuje výsledkům dotazníků, které vyplňovali žáci tří základních škol 6. – 9. ročníků. Dotazování bylo zaměřeno na jejich pohled na možné trestání ve škole i doma. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda jsou trestáni, jakými způsoby, jak často a jak se na toto trestání dívají oni sami. |
Klíčová slova |
kázeň, škola, trest, učitel, vyučování, žák |
Typ výzkumu |
kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
simik@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1387879632.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy |
Možná souvislost |
|