Změnit jazyk:

Využití zážitkové pedagogiky na 1. stupni základní školy

Autor Martina Pavlíková
Název organizace Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky
Rok vydání 2007
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Práce je rozdělena do dvou hlavních vzájemně propojených částí. První část se zabývá teoretickým náhledem do pedagogiky, zážitkové pedagogiky, středního školního věku a školy v přírodě. Je zde vysvětlena celá řada pojmů i specifika zážitkové pedagogiky, jejích podob i rozsáhle pojednání o již zmíněných školách v přírodě. Druhá část využívá teoretických poznatků první části. Ta se věnuje zařazení zážitkové pedagogiky do systému pedagogických disciplín na základě integrujícího hlediska i tomu, zda tento druh pedagogiky lze zařadit mezi aplikované disciplíny. Autorka práce se dále na více než čtyřiceti stranách věnuje konkrétnímu příkladu aplikace zážitkové pedagogiky a to komplexním zpracováním příprav i realizace zážitkového kurzu pro děti středního školního věku ve škole v přírodě. V přílohách se zabývá detailním popisem programů a přikládá hodnocení od učitele, ředitele školy a především velmi cenné hodnocení od dětí účastnících se této školy v přírodě.
Klíčová slova děti, hodnocení, pedagogika, škola v přírodě, zážitková pedagogika
Typ výzkumu jednorázový výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele marcela.vlckova@upol.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1403701764.pdf
Instituce Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky
Možná souvislost Podíl dětí a mladých lidí do 30 let v populaci
Počet dětí a mladých lidí
Předpokládané počty dětí a mladých lidí
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů