Změnit jazyk:

Metody a způsoby hodnocení žáků základní školy

Autor Bc. Marcela Ježová
Název organizace MASARYKOVA UNIVERZITA V BRNĚ, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, Katedra pedagogiky
Rok vydání 2009
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Diplomová práce popisuje současné nejpoužívanější, nejmodernější a nejdiskutovanější způsoby hodnocení, ale zamýšlí se i nad těmi, které v našich školách převažují, nicméně ale již zcela neodpovídají současným trendům pokrokového školství. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá rozborem školního hodnocení a metodami jeho používání. Praktická část přináší výsledky výzkumu, který se snaží porovnat způsoby hodnocení žáků na 1. a 2. stupni základních škol a také zjišťuje, jaké jsou mezi nimi rozdíly a jaká je jejich oblíbenost mezi žáky a rodiči. Dále ukazuje, zda a nakolik se již s těmito způsoby hodnocení setkali a které z nich jim i dítěti vyhovují, ale také naopak, které je stresují a demotivují.
Klíčová slova hodnocení, klasifikace, slovní hodnocení, žák, výzkum, základní škola
Typ výzkumu srovnávací výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele jumbo@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1411384333.pdf
Instituce MASARYKOVA UNIVERZITA V BRNĚ, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, Katedra pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů