Změnit jazyk:

Školní psycholog ‒ ohrožený druh? Současná situace ve školním poradenství v České republice

Autor PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.,
Název organizace Katedra psychologie FF UP, Křížkovského 10, 771 80 Olomouc
Rok vydání 2014
Typ zprávy studie
Anotace V posledních deseti letech se v České republice výrazně zvýšil počet psychologů a speciálních pedagogů poskytujících školní poradenství přímo na základních a středních školách, též díky projektům Evropské unie. Projektová podpora však končí, což přináší nejen nutnost hledání trvalých systémových zdrojů pro financování školních specialistů, ale také otázku, kdo bude zajišťovat metodickou podporu, vzdělávání a vůbec kvalitní rámec školního poradenství. Autorka tohoto článku se zamýšlí nad tím, co tato situace přinese a zároveň předkládá návrhy možných řešení tohoto problému.
Klíčová slova školní specialista, školní psycholog, školní poradenství
Typ výzkumu kontinuální výzkum
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství, AN Psychologie
Email na řešitele eleonora.smekalova@upol.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1434887050.pdf
Instituce Katedra psychologie FF UP, Křížkovského 10, 771 80 Olomouc
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů