Autor |
Tereza Čtvrtečková |
Název organizace |
Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky |
Rok vydání |
2012 |
Typ zprávy |
bakalářská práce |
Anotace |
Klíčovou otázkou této práce je, jestli podoba zahrady mateřské školy má vliv na vnímání dětí a jaké jsou vlastně dětské představy ohledně ideální zahrady. Práce nejdříve pojednává o funkcích, významu školních zahrad a o jejich historii. Dále se zabývá problémy souvisejícími se školní zahradou, především s jejich budováním a užíváním. Zaměřuje se také na environmentální výchovu na školních zahradách. V praktické části autorka zkoumala, jaká je představa předškolních dětí o školní zahradě. Hlavní otázka byla, zda má reálná zahrada mateřské školy vliv na vnímání dětí a případně jaký. Výzkum probíhal prostřednictvím dvou metod – kreslení a dotazník. V závěru práce jsou dětské obrázky zahrad, na kterých své představy zobrazují. |
Klíčová slova |
mateřská škola, představa, předškolní věk, vnímání, zahrada |
Typ výzkumu |
kvalitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AK Sport, aktivity volného času, AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
zavitkov@kpg.zcu.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1461336979.pdf |
Instituce |
Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, Katedra pedagogiky |
Možná souvislost |
|