Změnit jazyk:

Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní

Autor Viktorie Malantová
Název organizace Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky
Rok vydání 2016
Typ zprávy diplomová práce
Anotace Diplomová práce se zabývá problematikou domácích úkolů, především ve výuce elementárního čtení a psaní. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o vzdělávání na 1. stupni ZŠ, popisuje strukturu výchovně-vzdělávacího procesu, v rámci kterého vymezí domácí úkoly jako metodu a formu výuky. Také obsahuje kapitolu o výuce čtení a psaní na základní škole. Cílem práce je zjistit, jaký názor na problematiku domácích úkolů učitelé zastávají. Dále jakou podobu mají zadané domácí úkoly v elementárním čtení a psaní. V praktické části práce jsou popsány a vyhodnoceny výsledky výzkumného šetření, kterého se zúčastnili učitelé 1. – 3. tříd ZŠ. Výzkum byl realizován formou dotazníku. Dotazník byl doplněn zpřesňujícími otázkami. Cílem bylo získat odpovědi na předem definované výzkumné otázky.
Klíčová slova domácí úkoly, domácí úkoly ve čtení a psaní, primární škola, vyučovací proces, výuka čtení a psaní
Typ výzkumu kvalitativní , kvantitativní
Datum zahájení
Datum ukončení
Obor AM Pedagogika a školství
Email na řešitele kudelova@ped.muni.cz
Dostupnost dostupný v elektronické knihovně NRVDM
Zpráva ke stažení 1475066552.pdf
Instituce Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky
Možná souvislost
Správce registru Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy
Provozovatel Národní pedagogický institut ČR
Ve spolupráci Česká rada dětí a mládeže
Odkazy vyzkumy@npicr.cz Hlášení závad Ochrana osobních údajů