Autor |
Viktorie Malantová |
Název organizace |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky |
Rok vydání |
2016 |
Typ zprávy |
diplomová práce |
Anotace |
Diplomová práce se zabývá problematikou domácích úkolů, především ve výuce elementárního čtení a psaní. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o vzdělávání na 1. stupni ZŠ, popisuje strukturu výchovně-vzdělávacího procesu, v rámci kterého vymezí domácí úkoly jako metodu a formu výuky. Také obsahuje kapitolu o výuce čtení a psaní na základní škole. Cílem práce je zjistit, jaký názor na problematiku domácích úkolů učitelé zastávají. Dále jakou podobu mají zadané domácí úkoly v elementárním čtení a psaní. V praktické části práce jsou popsány a vyhodnoceny výsledky výzkumného šetření, kterého se zúčastnili učitelé 1. – 3. tříd ZŠ. Výzkum byl realizován formou dotazníku. Dotazník byl doplněn zpřesňujícími otázkami. Cílem bylo získat odpovědi na předem definované výzkumné otázky. |
Klíčová slova |
domácí úkoly, domácí úkoly ve čtení a psaní, primární škola, vyučovací proces, výuka čtení a psaní |
Typ výzkumu |
kvalitativní , kvantitativní
|
Datum zahájení |
|
Datum ukončení |
|
Obor |
AM Pedagogika a školství |
Email na řešitele |
kudelova@ped.muni.cz |
Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
Zpráva ke stažení |
1475066552.pdf |
Instituce |
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky |
Možná souvislost |
|