| Autor |
Jarmila Horníková |
| Název organizace |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta |
| Rok vydání |
2012 |
| Typ zprávy |
bakalářská práce |
| Anotace |
Práce zjišťuje vliv logopedické prevence na vývoj řeči dětí v běžné MŠ. Zabývá se vlivem rodiny na vývoj řeči a vlastním řečovým vývojem dítěte. Pojednává o jazykových rovinách v ontogenetickém vývoji dětské řeči. Jejich definování a významu pro řeč. Charakterizuje nejčastější vady řeči u dětí v mateřské škole – opožděný vývoj řeči a dyslalii. Dále se zabývá úlohou učitelky mateřské školy z hlediska rozvoje komunikačních dovedností dítěte a metodami prevence. |
| Klíčová slova |
dyslalie, jazykové roviny, logopedická prevence, opožděný vývoj řeči, řečový vývoj |
| Typ výzkumu |
kvalitativní
|
| Datum zahájení |
|
| Datum ukončení |
|
| Obor |
AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele |
studijni@pf.jcu.cz |
| Dostupnost |
dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení |
1479834514.pdf |
| Instituce |
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta |
| Možná souvislost |
|